És així o m'estic menjant el coco?
Hola! Sóc una noia de 15 anys i ultimament m'estic plantejant si els meus companys de classe em tracten bé pel fet se que tinc el cul arromangat.
Les meves amigues diuen que tinc un cul envejable i que elles ja desitjarien tindre'l però el problema no és aquest, el problema és que a classe el nens sempre fan comentaris de que si tinc un cul espectacular, etc i a més d'un ja se li ha escapat la ma i me'l ha tocat i jo he sigut tant tonta que no els hi he fet res només m'he enfadat.
He arribat a pensar més d'una vegada que el fet de que em tractin minimament bé es per el meu cul, és així o sóc jo que m'he montat una paranoia? Ajuda'm a treure aquest dubte del meu cap si us plau!
Elena Crespi

Hola Reminch6!
Doncs segurament hi ha molts motius que fan que et tractin bé però el que està clar és que ningú té permís ni consentiment de tocar-te el cul si no vols.
I això els hi has de deixar-ho ben clar.
En moltes ocasions no ens atrevim a dir res si ens posen en un compromís i això fa que els altres puguin abusar de la situació però t'encoratjo a ser valenta i a demana'ls-hi que deixin de tocar-te el cul.
Si realment veus que no paren, sigues contundent: estan fent quelcom en contra de la teva voluntat i això és ilegal. Tingue-ho en compte.
Si veus que no hi ha manera de que deixin de fer-ho, comenta-ho a classe i a casa teva. Reuneix forces peruqè t'ajudin a que et deixin en pau.
NINGÚ TÉ DRET A TOCAR-TE SI TU NO HO VOLS.
Elena Crespi i Asensio - www.interpersonal.cat
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres