Dubto de mi mateixa
Holaa
Primer de tot, gràcies de nou pel que feis. Des de sempre m'han dit que soc una dramàtica, que faig una muntanya d'un gra d'arena, que les coses m'afecten massa... I jo sé que es veritat. Les coses sempre em solen afectar més del compte i a vegades una petita cosa em fa sentir molt malament. He intentat moltes vegades canviar-ho o al menys reduir una mica aquest defecte, però em costa molt. He intentat que quan em passi una cosa que m'afecti, no deixar-me endur tant pel meu dramatisme i que no em faci tant de mal, però l'únic que faig és guardar-ho dins meu, ignorar el mal i un mal dia, exploto i ho deixo anar tot.
Des de fa bastants mesos que no estic passant per la meva millor època. Ploro molt, em sento molt insegura en tots els sentits, hi ha moltes coses que no em fan sentir bé, tinc atacs d'ansietat... Que no em trobo bé, bàsicament. I no sempre estic malament, va per setmanes. Hi pot haver un parell de dies que estigui molt bé i d'altres que estic fatal. El cas és que en els moments que no em trobo bé amb mi mateixa, quan estic plorant o quan estic tinguent un atac d'ansietat, dubto si tota aquesta merda que em passa, realment em passa de veritar, o és tan sols el meu dramatisme el que ho fa. I em fa sentir pitjor, perquè i si tot pel que passo m'ho estic creant jo mateixa? I si el que jo passo ho passes una altra persona, es sentiria igual? Si realment soc jo que soc una dramàtica i realment no estic tan malament com em sent, ho vull aturar. Però no sé com. Quan penso aquestes coses em faig sentir pitjor, perquè em sento culpable i m'odio a mi mateixa per fer això.
No sé si m'heu entès... No m'entenc ni jo... Espero que em pugueu ajudar :(
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per les teves paraules! Ens ajuden a seguir treballant!
Pel que fa a la teva consulta, una de les estratègies que pots fer servir és anotar les teves preocupacions en una llibreta. En el moment en què et preocupen, posar-hi una nota (1-10) sobre el grau de preocupació. I al cap d'una setmana tornar a avaluar el mateix problema i tornar-ho a fer al cap d'un mes.
Observa si la valoració del grau de preocupació canvia amb el temps.
Mica en mica aprendràs a classificar els problemes segons la seva importància i et serà més fàcil relativitzar algunes situacions, ja veuràs.
Ves-ho practicant i ens expliques.
Una abraçada!
La Laura Centellas