Mascara
De tota la vida que jo recordi he sigut una persona bastant sentimental i amb tendencies a pasar-ho malament, pero mai ho he mostrat, es a dir sempre es com si tingues una mascara de felicitat, tot i estar destroçat per dins, amb els amics i la familia sempre estic amb un somriure i feliç, pero cuant estic sol i gairabe sense poder-ho controlar hem poso a plorar, i la veritat es que tinc por d'estar passant per una mena de depresio o alguna cosa per l'estil, pero soc incapaç de parlar-ho amb ningu mes que amb el coixi
Moltes gracies
Laura Centellas

Hola!
Doncs gràcies per confiar en nosaltres i explicar-nos-ho. A vegades ens trobem que estem vivint la "mentida" que ens hem inventat i que no en sabem sortir. És a dir, creem una imatge i una vida de felicitat que no és del tot real, i llavors sentim que és el que la gent espera de nosaltres.
Però no és veritat. Les persones que ens estimen, prefereixen saber com estem realment. Volen conèixer les nostres preocupacions, ens volen escoltar i volen estar al nostre costat per ajudar-nos. A més, és una mostra de confiança quan algú t'explica els seus maldecaps, oi?
Potser podries provar de deixar veure alguna preocupació, fer algun comentari subtil, o directament dir que no sempre estàs content, a veure com reacciona la gent del teu voltant. Veuràs com començaran a preguntar-te com estàs. Confia i explica què et passa, sentiràs que hi estàs més unit ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas