conflicte
Vaig començar nova a un insti fa un any. Des del principi sento q no caic be a la guai de la classe. Em mira i em parla amb superioritat i no fa cap gest per incloure'm al grup. Però quan hem de fer algun treball juntes és molt maca amb mi. Llavors sento com si ja no li caigués malament, però quan ja no necessita portar-se amb mi, li soc indiferent. Pot creuar-se amb mi i ni saludar-me
El cas és que amb les meves amigues de l'antic insti, he criticat molt aquesta noia. La veig com algú que m'està fent dificil integrar-me a la classe i que m'he sentit jutjada i malament molts cops per ella, però mai m'ha dit res com perquè jo pugui provar que no em té una especial simpatia. A sobre, els seus pares ens tenen llogat el pis i últimament, com que tenim problemes econòmics, estan sent molt flexibles amb el pagament. A casa meva tothom parla bé de la noia i la família. I jo cada dia estic més agobiada.
El que m'angoixa és:
- Critico a una persona que la seva familia ens està ajudant
- Em fa por que a les persones amb qui critico algun dia sen vagin de la llengua (pq dues o tres coneixen a persones que la coneixen)
- No puc parar de criticar-la, cada vegada que em fa una mirada o que no em sento acceptada per ella
Ara mestic començant a guardarho més per mi i he acceptat que no hem connectat i punto, pero em fa por q tot el q he dit ja esta dit i q li arribi igualment. Em fa por per si aixo repercuteix amb la meva familia i el pagament del lloguer.
Laura Centellas

Hola!
Primer de tot, el conflicte que puguis tenir amb aquesta persona no tindrà influència en el contracte de lloguer que tinguin les vostres famílies. Encara que us discutiu obertament, mantindran el contracte, per tant, oblida't d'aquesta situació.
Pel que fa a la relació amb aquesta noia, pots intentar parlar directament amb ella sobre aquesta sensació i explicar-li com et sents, o bé pots acceptar que no heu connectat i deixar-ho passar.
Potser el més important és que puguis reduir una mica els comentaris que fas sobre ella o, centrar-te més en l'acció i no tant en la persona. Així et sentiràs més a gust amb tu mateixa.
Una abraçada!
La Laura Centellas