comunicar-se millor
Holaa, ja de per si em costa comunicar-me i expressar el que sento (normalment de lo malament que m'explico causo malentesos...) i doncs amb persones que tenen personalitats que amb poc ja s'enfaden o reaccionen malament doncs em costa moltisim mes. Si tinc un conflicte, o alguna cosa que vull argumentar perque no em sent bé o el que sigui, doncs em costa expressar-ho ja que no vull que l'altre persona s'enfadi, pero si em quedo amb el que vull dir dins, doncs es pitjor... Em passa també amb algunes persones que conec que no són dolentes però tenen caràcter. Jo no tinc gens caràcter, ia sobre odio barallarme i em poso trista si tinc. Com em puc comunicar millor sense patir per si l'altre persona s'enfada? Mercii
Laura Centellas

Hola!
Oi tant que tens caràcter tu! El teu caràcter és buscar la manera més conciliadora de resoldre els conflictes. Altres persones ho faran de manera més agressiva, altres de manera més passiva...
Quan vulguis parlar amb altres persones és important que tinguis clar el que vols dir i que si sents que s'enfadaran ho diguis abans. Per ex: "hi ha un tema que m'agradaria parlar amb tu però crec que et pot molestar i no sé com dir-t'ho".
Finalment, si ho dius de manera respectuosa, parlant de les teves pròpies emocions i amb honestedat... si l'altra persona s'enfada, és responsabilitat seva! Haurà d'aprendre a acceptar altres opinions diferents.
Una abraçada!
La Laura Centellas