Autostima baixa
Ultimament hem sento cada cop pitjor en mi mateixa, i al estar trista sento que sense voler me distancio de la gent. A mes soc una persona molt vergonyosa i els pocs dies que desideixo sortir amb els amics em sento molt incomoda quan hi ha algu amb qui no tinc confiança, sento que me estaran jutjant tota la estona, llavors encara em donen menys ganes de sortir un altre cop. M'agradaria poder estar mes agust en mi mateixa tant fisicament com amb la meva personalitat. Si puguesiu donar-me trucs per sentirme mes agust amb mi mateixa, el que busco es estar agust amb mi tal com soc, ja que crec que si em llevo inseguiritats pot ser sere mes oberta a la gent. Graciieess.
Laura Centellas

Hola!
Des d'aquí t'animem a treballar en els dos sentits: cap endins i cap enfora.
Per una banda, és important l'autoconeixement i ser capaç de dir aspectes positius de tu.
- Fes una llista de 5 característiques de personalitat, de manera de relacionar-te i físiques que t'agradin.
- Posa-te-les en un lloc visible i cada dia centra't en una
- Repeteix-te aquellla característica com un mantra
Per altra banda, també és important que continuis relacionant-te amb la gent i mostrant-te oberta encara que et costi.
- Posa't petits objectius setmanals en la relació amb els altres (saludar x persona, participar a classe, conèixer una persona nova, buscar algú amb els mateixos gustos que tu...)
L'autoestima és una feina que cal fer dia a dia. Practicant els missatges positius i detectant els negatius.
Una abraçada!
La Laura Centellas