Olor
Holaaaa
Hos vui comentar una cosa i es que no se com me de rentar la vagina i no tinc a qui preguntarli.
Tambe, si hem poguessiu donar algun consejo perque no m'olori ja que a vegades no se perque hem fa molta mes podor de lo habitual i no es per la regla ni res...
Moltes gracies per estar per ajudar a tots
Laura Centellas

Hola,
Ni la vulva ni la vagina necessiten cap consideració especial en quant a higiene. La vagina (interior) es neteja sola, i la vulva (exterior), amb l'aigua de la dutxa seria sificient. No necessitem res més.
Pel que fa a la "pudor" que dius, ni la vulva ni la vagina fan pudor, fan olor, i l'olor que fa no és dolenta, és l'olor que té, igual que altres parts del cos que també tenen olor.
Hem de començar a estimar els nostres genitals, són una part del cos molt valuosa, ens fa sentir plaer i crea vida, estimem-nos!
*Si vols, pots, utilitzar algun sabó específic, però NO és necessari. Amb aigua mentre et dutxes, la higiene estaria estupenda!
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas