No se que fer
Hola primer que tot gracies per escoltar-me. Bueno os vinc a explicar la meva situació a mi m'agrada un noi va ser amor a primera vista quan el vaig conèixer vaig veure com destacava dels demes com aquest petits detalls que fan que destaquí una persona. Al cap del temps ens vam anar a apropant fins i tot en alguns moments vaig arribar a pensar que li podia arribar a agradar però estava molt equivocada.
Era un poc estrany ja que alguns dies estàvem perfectament i alguns altres com si fóssim desconeguts i això em feia sentir mal i apart feia poc que havia acabat amb una relació de 4 anys perquè li havia posat els cuernos ella a ell però igualment tenien elacions sexuals al institut. La setmana de pasqua es va descontrolar, la meva amiga es va declarar a un amic d'ell i jo baix els efectes del alcohol li vaig contar a tothom qui m'agradava. Després de tot això va haver una setmana que va estar perfectament en mi em va dir que era preciosa i el notava mes carinyos, pero després es va tornar un borde i passava de la meva cara el primer que vaig pensar va ser en dir-li tot i es el que vaig fer. Li vaig dir tot per telefon aunque no vaig obtenir cap tipus de resposta perquè vaig penjar ràpidament. Al cap dels dies em va dir que em veia com una germana petita bno basicament em va rechazar. Meu vaig pendre un poc mal pero al final u vaig assimilar vull oblidarlo y ns com fer pa poder estar com amics ia que preferixo que tot sigui com abans apart crec que ell no vol res perque soc inmudura pero a mi man dit que no a superat a la seva ex vull madurar o per lo menys no pedrel ia que dins de tot ma dedicta el seu temps i sa precupat per mi i val la pena com persona. Algun consell?
Laura Centellas

Hola!
Doncs el que més ajuda per oblidar una persona és posar distància: física, virtual i mental. És a dir, intentar no veure'l, no seguir-lo a les xarxes i no pensar-hi.
Voler continuar com a amics és complicat quan un dels dos encara té sentiments romàntics. És millor deixar passar un temps i més endavant tornar-se a retrobar quan les dues persones estan bé.
Per tant, per molt que t'hagi dedicat un temps de la seva vida, has de valorar què és el millor per tu: seguir amb aquesta amistat i sentir el dolor de no ser parella o bé deixar l'amistat i tenir un temps per recuperar-te i pensar en tu.
Una abraçada!
La Laura Centellas