Tenen poca autoestima:(((
Holaa,
Fa poc que amb les meves amigues i jo, parlem del nostre cos, de les nodtres inseguretats... i ns elles tenen poca autoestima i no m'agrada perque una delles es mes greu que les altres, ns que fer per dirlsi que són PRECIOSES i que so creguin perque no vull q aguafin cap TCA i vull que s'estimin a elles mateixes.
Ames com que jo tinc autoestima amb el meu cos no em fan alogis, es adir que si elles diuen "Odio el meu cul!" totes diuen "Q noo q tens molt bon cul" entre elles jo sóc la que diu tot això però jo no dic res de q tinc poca autoestima i llabors ningu em fa alogis, avera tampoc em cal molt però ns faria ilusio saps?
Graciiies!
Laura Centellas

Hola bonica, primer de tot donar-te les gràcies per confiar en nosaltres per explicar-nos aquesta situació que estas/eu vivint. Malauradament això que comentes li ha passat a tantes noies adolescents durant el confinament....i és molt trist.
Tenir baixa autoestima a l’adolescència és molt comú i tu no tens la culpa de que les teves amigues tampoc en tinguin. Heu de cuidar el vostre cos, respectar-lo, valorar-lo. Ningú té el cos perfecte, tots els cossos són meravellosos en la seva naturalitat i únics. Per tal de tenir una bona autoestima has de tenir comentaris més positius cap a tu i confiar en que tot anirà bé i que t’estimaran i trobaràs parella i tu també seràs capaç d’estimar! No t’amoïnis, tot arribarà, no cal córrer. Quedat amb el missatge de cuidar-te a tu mateixa per cuidar a les teves amigues i estimeu-vos.
Una forta abraçada!
La Laura Centellas