temps
A vegades tenim petits conflictes la meva parella i jo, pero el que passa ees que jo no els aguanto de ningú, no m'agrada tenir-ne i bueno, ell te un temperament mes fort que el meu (soc molt debil, som contraris) i un cop em va veure molt ansiosa i malament i em va proposar de deixar la relació un temps perque em veia malament... Jo vaig dir que no i tot va seguir. Fa poc vaig tornar a estar fatal i mo va tornar a proposar...
Es normal que em proposi de donar-nos un temps per aquest motiu? O es que en veritat ell ho vol deixar del tot i mho proposa d'aquesta forma??
Laura Centellas

Hola!
Primer de tot, que no t'agradin els conflictes o que no et sentis còmode amb les discussions no vol dir que siguis dèbil! Simplement que tens una altra manera de resoldre les coses.
Quan una persona del teu estil es troba amb una altra que prefereix DISCUTIR i treure tota la ràbia, sembla que tingui tota la raó, i no és així. D'acord?
Respecte a la teva pregunta, és difícil endevinar quins sentiments té la teva parella... Si tu sents que no et comprèn, que no entèn què et passa i que no t'aporta benestar quan el necessites.... potser hauràs de prendre una decisió. Una parella ens ha de fer sentir a gust, tranquils i segurs. Si la teva relació no ho compleix.... ho hauràs de valorar.
Una abraçada!
La Laura Centellas