preocupacio imatge
Doncs aixo... el meu novio esta bastant obsessionat amb la seva imatge. Continuament diu que vol estar en forma i també te obsesio en veure pentinats de nois i dir quin vol i quin es faria.. ho diu molt sovint i es retalla molt sovint els cabells, i en quant la forma fisica vol posarse en forma (no ser culturista ni res) i al final no fa gens d'exercici perque no te les eines ni vol anar al gim, te algo de sobrepes. també te temporades que es vol assemblar a un famos, i altres temporades un altre... a mi em sembla que li agraden els nois tan que en mira.
No sé fins quin punt es normal preocuparse per la imatge, i no sé a mi em fa pensar malament, no sé si vol agradar a algu mes... jo ja li dic que esta molt be encara que si cambia tambe em sembla be pero es que no para d'obsesionar-se i despres no fa casi res... i em fa pensar qe em vol posar les banyes (de fet es una de les senyals que he vist que fan mes les persones quan volen enganyar, espero equivocarme) o que es narcisista o algo...
Que puc fer per no preocuparme? Es normal que ell digui aquestes coses?? Gracies
Laura Centellas

Hola bonica, gràcies per confiar en nosaltres al explicar-nos les teves preocupacions.
Pel que comentes la teva parella està molt preocupada per la imatge, cos, cabells...Pot ser que el que li passi és que té moltes inseguretats i molt baixa autoestima i no s’accepta tal com és. Potser no té res a veure amb buscar agradar a altres persones, sinó que és ell que no es veu bé amb ell mateix i no s’agrada quan es mira al mirall però després no té la informació ni la motivació per acabar-ho duent a terme.
Crec que el que hauries de fer abans d’extreure conclusions tu sola és parlar-ho amb ell. La base d’una relació sana és la comunicació i la confiança i crec que és el que fa falta treballar en vosaltres. És important que li expressis el que penses al respecte de la situació i les teves pors i inseguretat i veure com entre els dos podeu trobar solucions.
Espero haver-te ajudat, una abraçada!
La Laura Centellas