Necessito ajuda
Bones,
Em dic M i tinc 20 anys. Anant al gra, de petita vaig patir maltracte per part dels meus pares, físic i psicològic. Als 12 anys vaig patir un trauma a una ruta i des de llavores tinc ansietat, que tenia arraconada fins que fa 2 anys vaig començar a jugar a handbol i em van tornar els atacs. A la que vaig tenir 18 anys vaig començar la uni i aquest any em vaig independitzar. Combinava 3 feines amb una doble titulació, sumat a ser monitora de cau. Al març em van ingressar 2 cops per estrés, em va petar l'estómac. Vaig deixar una feina, però a la que em vaig tornar a trobar millor en vaig agafar una altra, i l'he hagut de tornar a deixar perquè no ho aguantava, la meva salut petava. Al març, pel tema de la baixa laboral, em van derivar al psicòleg i des de llavores hi he tingut 2 sessions en 4 mesos, cadascuna de mitja hora, perquè la pública no dona per més. No vull que els meus pares en sàpiguen res, però necessito anar més al psicòleg i no me'n puc permetre un de privat. Tinc pensaments suïcides i ara amb tots els treballs i exàmens, l'ansietat és a flor de pell. Si us plau, necessito recursos. Sóc de Girona ciutat, i el meu CAP és a Sarrià. La psicòloga d'allà em va intentar derivar a la psicòloga del centre jove però hi havia 4 mesos d'espera. Necessito atenció a la meva salut mental urgentment siusplau. No puc més. Ajuda
Laura Centellas

Hola!
Des d'aquí no podem derivar-te enlloc perquè no tenim els recursos ni els permisos necessaris per fer-ho. Ho has de fer a través de la branca de salut. Continua insistint al teu CAP i exposa tot aquest patiment, els teus pensaments i l'ansietat que estàs vivint.
Pel que expliques sembla que has acumulat moltes coses durant molt temps i ara el teu cos t'està donant un avís que no vol "empassar" més. Caldrà parar a respirar. Agafar oxigen i valorar la teva vida. Prioritzar i assumir pocs reptes. D'un en un.
I el més important: confia en el teu entorn. Confia en les teves persones. Explica'ls com estàs i deixa que t'ajudin. Demana què necessites d'elles: parlar, distreure't, caminar, riure,... Confia en la teva gent. Hi són, però cal que els avisis.
Nosaltres continuem aquí, ves-nos escrivint
La Laura Centellas