PASSA DE MI?
es un cabron, antes em responia a les histories i em parlava pero ara res de fet ma llevat de els seus mejores amigos de instagram, nose que fer jo l'estimo moltissim tambe li vaig dir que m'agarda i em va dir que potse amb el temps tindria algo en mi i d'un dia per l'atre va anar en una altra, es van abraçar davant meu i li va tocar el cul ara estic molt deprimida pero la cosa esta en que quan estic a classe ve amb mi pero despues passa de mi, en fi crec que nomez m'tilitza per a que li passe fotos amb tanga etc... perque si ho he fet i li a ensnyat a tots els de la meua classe i ara tots cuan passo per el su costat parlen de mi diuen expresions tipo 'valgame, joder...' i no vull a ningu mes que ell , jo lli passava les fotos per a senitme important per algun moment, en fi m'he enrollat molt i ara nomes bec alchol per ell estic molt destrosa i nose que fer ja perfavor ajuda.
:) :(
Laura Centellas

Hola!
Passa d'ell!!! Ha sigut desagradable amb tu, ha trencat el pacte de confidencialitat ensenyant les teves fotos, ha menyspreat els teus sentiments abraçant-se a una altra persona davant teu...
Tot això són conductes de maltractament i humiliació. Trenca amb el cercle i aparta't d'ell. Parla amb les teves amistats i família i demana'ls ajuda per oblidar-lo. Una persona així a la teva vida no és sana.
És important aprendre a veure quines persones m'ajuden i em fan sentir bé i quines em fan sentir malament. I algunes, a més, intenten manipular-nos i a vegades ens venen al darrera per aconseguir que no ens apartem d'elles, però després continuen amb les conductes desagradables. Oblida'l!
Nosaltres estem aquí per ajudar-te! No pots permetre que una persona et faci sentir així.
La Laura Centellas