expectatives😥
hola,
primer, gràcies per avançat perquè ja sé que m'ajudareu i és per això que faig aquesta consulta.
Resulta que amb el meu nòvio que portem com 4 mesos volem fer-ho per primera vegada i perdre' la junts a casa d'ell. Els nostres pares tant els seus com els meus ho saben i han donat el vistiplau i tindrem la casa a soles per naltrus. Fins aquí perfecte, oi? Doncs, bé la cosa és que jo no ho he fet mai i sé que ell ha vist (i crec que ho continua fent sense que jo ho sàpiga) porno i un munt de vídeos de gent doncs, bé, fent-ho, no? i doncs tinc por de que tingui les expectatives molt altes i que jo el decebi perquè jo literal que no he vist mai res i tampoc ho vull fer però tinc por de que m'entri corte i que ell s'avorreixi o algo i que després sigui raro. I a ell ja li he insinuat i m'ha dit que em relaxi que em deixi anar i que faci el que em vingui de gust i m'ha intentat tranquil·litzar perquè és súper bo però no puc evitar preocupar-me per fallir les seves esperances o així. Sé que em repeteixo molt però és que no sé que fer per tranquil·litzar-me i hem quedat el pròxim dissabte i estic feta un lio i un desastre.
A més també hi ha la possibilitat de dir que no em ve de gust, però seria mentida i a més segur que ell es faria mala sang i començaria a sospitar algo estrany o a fer-se paranoies i això encara seria pitjor perquè estic molt enxoxada i no podria veure'l en aquell estat.
Em podríeu ajudar si us plau???? Ja no sé que més fer per no menjar-me dels nervis i l'angoixa i em comença a provocar ansietat aquesta tonteria😢
Laura Centellas

Hola,
En primer lloc quina meravella que les vostres families us deixin la casa per a tenir intimitat i calma.
En segon lloc, potser seria interessant que poguessis parlar amb ell i explicar-li que sents aquest neguit, parleu del que espera cadascun de vosaltres.
I en tercer lloc, tan tu com ell, heu de tenir clar que el porno és ficció, que no són documentals i que les relacions sexuals reals NO són com en el porno (per sort), l'únic objectiu d'aquest tipus de cinema és excitar a l'espectador i va dirigit a un públic adult.
Parleu, parleu i parleu, quan ja heu decidit que voleu compartir la vostra sexualitat, el primer que hauríem de poder fer és parlar, expressar neguits i anar oberts a que pugueu parar en qualsevol moment, a descobrir el cos de l'altre i a ensenyar a l'altre com us agrada sentir plaer.
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico