Violacion
Yo en cuarentena pues nada mi hermano me vio lo estoy en depresión y ansiedad y quiero que me podáis ayudar a superarlo bueno que me deis un consejo, lo único que hice de ese memento a ahora es cortarme tomar pastillas y intento de suicidio
Laura Centellas

Hola!
Ens sap molt greu que estiguis vivint aquesta situació.
Per altra banda, les autolesions i la sobre ingesta de medicaments no són mai una solució, ja que és una manera d'enganyar al cervell que no funciona. És a dir, fent-te mal físicament, sembla que no sents el dolor emocional, però una vegada s'ha curat, el dolor emocional continua allà... i segurament amb més intensitat. I pot aconseguir que et trobis en un cercle.
Aquest cercle es pot trencar, de veritat. Sovint els problemes són temporals, duren un temps, però no són estables al llarg de tota la vida, en canvi el suïcidi és una decisió definitiva, no hi ha marxa enrere.
Busca algun espai segur on desfogar-te, on poder plorar i deixar-te anar. Amb algun familiar o amic.
Crec que és important que parlis amb la teva família i els demanis ajuda. Explica'ls que et sents malament.
Estàs en un moment complicat, així que deixa't ajudar
Ens agradaria que ens anessis escrivint, per saber com estàs i com et trobes.
Nosaltres seguim aquí.
Una abraçada!
La Laura Centellas