ns que em passa
no se quina mena de problema o por tinc pero jo he tingut una mala experiencia o un tipos de trauma en tema amor que no se com superar-ho. explico: ara mateix estix aixi de rollet amb un noi i en 2 dies quedem, el problema? tinc bastanta por a liar-me amb ell per l'experiencia que vaig tindre amb l'altre persona. no trobo manera de pensar en positiu i atrevirme a fer-ho i començo a agobiarme moltissim amb el tema. sempre que hi penso tinc un munt de dubtes i no arribo a cap punt. que puc fer? o com em puc ajudar a mi mateixa a poder arribar a fer-ho?
gràcies per escoltarnos sempre a tots nosaltres.
Laura Centellas

Hola!
Gràcies a tu per utilitzar el consultori. Gràcies a que vosaltres escriviu, nosaltres us llegim.
Primer de tot, perdona per tardar en contestar. Segurament ja has quedat amb aquest noi, però et contestem la consulta per si et pot servir per més endavant.
El primer que cal que facis es que et relaxis, no tinguis pressa per liar-te amb aquest noi.
Si tu encara no et sents preparada per liar-te amb ell, és important que puguis dir-li i que ell respecti el teu ritme i la teva decisió.
Veuràs que de mica en mica, si esteu bé i et respecta, t'aniran entrant les ganes d'anar fent un pas més, i podràs veure que no tots els nois son com la persona amb la que vas tenir aquesta mala experiència. Així que tranquil·la! Tingues confiança i explica-li com et sents.
Una abraçada!
La Laura Centellas