Masturbació femenina
Bon dia, sóc una noia que es no masturba gairebé res, per no dir casi res, el problema es que no he trobat cap porno que m'agradi, i tampoc se tocar-me correctament ni se com aprendre'n. En vull aprendre per quan tingui relacions amb un altre persona, poder guiar-la, però no en sé ni jo.
Laura Centellas

Hola,
Hi ha persones que el porno dirigit per homes, i dirigit a homes, no els excita. Hi ha pel·licules porno dirigides per dones on hi ha un context i una història que sovint fa que encaixi més amb segons quin públic.
D'altra banda, s'ha de tenir molt clar que el cinema porno va dirigit a públic major d'edat, ja que el seu objectiu NO és educar, és excitar l'espectador, i per aquest objectiu hem de saber què ens excita per tal de buscar el tipus de pel·licules que ens poden encaixar.
Pel que fa a la masturbació és genial que vulguis conèixer-te i saber com funciona el teu propi plaer. T'adjuntem un vídeo on veuràs diferents formes d'estimulació d'una vulva:
BOJWa8takY
I t'animem a que abans de jugar amb les mans, puguis observar-te, agafar un mirall i mirar els teus genitals, coneix-los, míra'ls, observa'ls... i després, toca si et ve de gust. Centra't en les sensacions.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
">www.helenaangel.com
La Laura Centellas