Crushhh
hola! Doncs bé: el cas és que necesito ajudaa! El meu crush va a la meva classe i el tinc just a darrere! Parlem i riem com amics, però necesito fer un pas més. Sempre que el veig riure se'm para el cor i quan em mira i somriu ja ni us ho explico! Necesito trucs per coquetejar sutilment, que no es noti gaire però efectius al mateix temps. Què puc fer? GRÀCIES!
Laura Centellas

Hola
És normal que si t'agrada algun noi, et posis més nerviosa quan parles o t'acostes a ell! Pensa que ningú neix ensenyat, i sempre s'ha de passar per les primeres vegades, així que tranquil·la! La millor carta de presentació és que et mostris natural i tal com ets! Pensa que el que enamora de les persones és la seva essència, la naturalitat i no voler ser qui no s'és!
Si tens ganes d'apropar-te més a ell, fes-ho! Busca estones per parlar a soles, busca temes de conversa que pogueu compartir, demana-li per les seves aficions, parleu per xarxes socials... i aprofita aquestes estones d'intimitat per tirar-li alguna indirecta i veure si ell et segueix el joc o no!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
La Laura Centellas