Em sento bastant trista
Hola! Abans de tot voldria agrair la vostra feina, és de gran ajuda. Moltes gràcies.
Doncs bé, us escric perquè des de fa uns mesos m'agrada un noi de la meva classe. Em va semblar atractiu des del principi, però no va ser fins fa uns mesos que vam tenir l'oportunitat de parlar una mica i em vaig adonar que la seva personalitat també encaixava amb el que busco en un noi i així va ser com em vaig adonar que m'agradava.
Sóc una noia molt tímida i això ha fet que durant aquest temps no hagi estat capaç d'apropar-me a ell ni parlar més. No obstant això, sí que hi ha hagut mirades entre els dos a les classes (que em donava la impressió que podia significar que ell, d'alguna manera, també tenia cert interès en mi) i en diverses ocasions veia que el seu cos estava orientat cap a mi (m'he estat informant sobre el llenguatge corporal jejejeje). Aquestes petites coses han fet que pensés que potser ell també pensava una mica en mi i que jo no perdés les esperances.
Fa uns dies però, em vaig assabentar que tenia nòvia i em va fer molt mal saber-ho. Vaig començar a pensar en totes aquelles mirades que a mi em van fer sospirar tantes vegades i saber que mentrestant ell tenia nòvia em va fer molt mal. Ara, a més a més, tinc molta inseguretat amb mi mateixa perquè tinc la impressió que ho he malinterpretat tot i que mai ningú es fixarà amb mi sent tan tímida i vergonyosa. En el fons però, segueixo pensant que per ell jo no sóc una noia qualsevol de classe, però ara ja no sé com enfocar-ho. També he arribat a pensar que podria ser perquè em veu bastant sola i paradeta i volia ser amic meu, però a la vegada penso que si fos això hagués provat de parlar més amb mi i no ha estat així, tot es basava en mirades.
Realment, ara ja he perdut les esperances en saber que té nòvia, però tinc la necessitat de saber si per part seva hi ha hagut algun interés durant aquest temps. Necessito saber si tot ha estat obra meva o de veritat ell també sentia alguna cosa per mi i no em veig capaç de preguntar-li directament a ell.
Les meves amigues em diuen que potser sí que té o tenia interès per mi, però no el suficient com per intentar començar una relació amb mi tenint en compte que ja té nòvia. Jo ja no sé què pensar, tinc un embolic molt gran. L'únic que sé és que ara mateix estic confusa, trista i amb l'autoestima bastant baixa.
Això és tot, moltes gràcies!!
Laura Centellas

Hola
Gràcies a tu per la confiança i explicar-nos això que et preocupa.
Doncs el primer que has de fer és estimar-te a tu mateixa. Recorda't què et fa especial a tu, quines són les teves virtuts i què t'agrada de tu mateixa. No podem definir la nostra autoestima per les altres persones
Em sap greu dir-te això, però a vegades no tenim totes les respostes que voldríem... La realitat és que no ha mostrat gaire interès en conèixer-te, o simplement ha intentat ser amable amb tu.... ja és una resposta. Em sap greu ser tant directa... Crec que hauràs de començar a passar pàgina...
Una abraçada!
La Laura Centellas