PRIMERES SENSACIONS
Bones, fa temps que estem parlant amb una noia, pero em noto que ultimament em costa treure temes de conversa i entro en una monotonia de converses i iguales diariament, tot i que quan ens veiem en persona es diferent perque parlem de tot, pero per les xarxes socials es sempre el mateix i llavors necessito com encararho ja que a mi m'agrada moltissim i no voldria perdrela
Merci
Laura Centellas

Hola!
Aprofita els temes de conversa de les quedades presencials per poder parlar-ne després a traves de les xarxes socials, demana-li que t’expliqui una mica més allò que va dir... o a què es referia quan ha dit “,,,,”, també podeu buscar noticies o temes d’actualitat per poder parlar-ne, pots proposar-li algun joc a través de les xarxes, algun repte per fer conjuntament...
Proposa-li parlar d’anècdotes de la infància, pots començar tu. Podeu parlar sobre el futur, què us agradaria fer. On aniríeu de viatge...parleu sobre esport, institut, pel·lícules, sèries, videojocs...
I si alguna vegada et quedes sense tema de conversa, li pots proposar que ella en tregui algun.
Una abraçada!
La Laura Centellas