triar estudis
Hola, es q cap a finals d'aquest curs haig de començar a triar assignatures a 4t per despres fer un batx o un altre. I entre lletres i ciencies no se que fer. Trec bones notes practicament a tot i a vegades no se el que m'agrada i el que no. No se si m'agrada tot o no m'agrada res. Crec que les lletres m'agraden més però les ciències m'interessen més i em criden més l'atenció. Que puc fer, per escollir?
Laura Centellas

Hola!
Escollir un batxillerat i una formació no és una tasca fàcil.... Sovint creiem que aquesta decisió és crucial, i això és fals! moltes persones canvien la seva professió al llarg de la vida, altres canvien de grau una vegada l'han començat o, fins i tot, pots sol·licitar un canvi de batxillerat si una vegada l'has començat no és el que t'interessa. Així que... fora estrès, val? Sempre oberta al canvi ;)
Coses a tenir en compte per escollir el batxillerat:
- Quines assignatures aproves més fàcilment? (pel que dius, aquest no és el problema)
- Hi ha algun grau que et cridi l'atenció? (agafa una llista dels graus i dels CFGS que et cridin l'atenció, i mira des de quin batxillerat s'hi entra)
- Què prefereixes? Saber molt a fons d'una branca o bé tenir una mica de coneixement de tot? Hi ha batxillerats molt específics, com el d'humanitats o el científic, mentre que d'altres són més oberts, com el social-econòmic, el de ciències de la terra...
Mai tindràs la certesa de si l'opció que has escollit és la millor o no. L'important és no quedar-se encallada amb el "i si...", d'acord?
Aquí et pots mirar bé els diferents batxillerats:
">
Nosaltres continuem aquí, una abraçada!
La Laura Centellas