no paro d'emparanoiarme
Jo de sempre he sigut molt paranoica, ho era també amb amistats i amb crushes, però es q amb la meva parella (primera que tinc i ja portem uns 2 anys) ho soc moltíssim però ella no ho sap casi: penso quasi sempre que m'enganya i mai se si és veritat.
Al inici quan sortíem estic casi segura que m'enganyava però jo estava molt enamorada i no volia perdre-la però si que em fotia el fet de que probablement m'enganyés. Sempre ha sigut molt poc discreta mirant altres noies, també crec que estava am la seva ex quan començàvem a sortir i bueno, que un cop li vaig pillar un tinder raro però que no l'utilitzava i sel va borrar, però mai me la he cregut en veritat (a sobre es va enfadar quan la vaig pillar, les dues estàvem al seu mòbil no li vaig espiar no res).
Després quan ja portàvem mes temps la cosa es va estabilitzar mes però no suportava quan anava de festa, ni tampoc quan seguia moltíssimes noies per insta. Molts d'aquests pensaments i rallades no les sabia ella. Per rallarme el triple a vegades llegia foros de gent que també lis passava coses semblants a mi amb les meves parelles i moltes dient que quina mala pinta, que son senyals de que t'enganya etc.
Ja mes recentment no té ganes de sexe, en dos mesos només ho hem fet un cop i posa la culpa a la ansietat que sofreix, quan en veritat fa com 1 any que la té i ho fèiem igual. A sobre l'últim cop que ho vam fer ella estava molt insatisfeta i se 'li notava, directament em va dir que si ho sap no comença, però en veritat se que mai ha disfrutat amb mi i això també crec que es una senyal que m'enganya: si volgués de veritat disfrutar em diria com vol que li faci el sexe però es que mai m'ho explica, i quan li dic ho posposa, jo crec que ja disfruta a través d'una altra persona. Semblem amics actualment i no una parella, jo puc entendre que no vulgui sexe per x motiu, però jo crec que ja posa excuses i mai m'ha dit com li agrada el sexe i es molt frustrant veure com mai arriba al orgasme amb mi (des de que comencem a sortir només ha arribat ni 10 cops), ella si que s'encarrega de que jo arribi i bé, però no entenc que no es preocupi pel seu disfrute, i només arriba masturbant-se sola. A sobre, també em rallo per les típiques senyals de que si deixa el mòbil en silenci, de si es dutxa abans de quedar es que ha estat amb algú, de si m'ha dit coses que jo analitzo i no em quadren per la hora o el lloc, etc. A vegades quan li he dit alguna indirecta, donant a entendre que no em quadrava gaire doncs és com que veig que, pel que em respon, mes o menys s'està donant compte que dubto que és infidel.
No li vull explicar perquè no vull que pensi que soc una gelosa i només falta que no m'estigui enganyant i es pensi que estic boja. Crec q en part si que ho sap que ho soc bastant per alguna indirecta que solto.
Estic anant al psicòleg però encara no he aprofundit molt sobre el tema. No puc evitar desconfiar i el últim que vull es que ella m'estigui posant les banyes de veritat, no vull quedar com una gilipolles. Sé tants casos de gent que ha enganyat les seves parelles que crec que no seré la excepció (no conec amics que li hagin passat però si famosos i tal, i molts. Ara ningú es fidel sembla i bueno, ella m'ha dit que esta en contra i tal de ser infidel però vamos això ho diu tothom i després el 40% de la gent h sigut infidel.
Com em puc controlar? Creieu que em pot enganyar? Gràcies
Laura Centellas

Hola!
Notem molt patiment en la teva consulta.
Nosaltres t’animem a que puguis parlar-ho amb ella. L’única manera de sortir de dubtes és poder preguntar-li, i poder parlar-ne. Exposa-li les teves pors, els teus dubtes, i amb la seva reacció pots tenir pistes, si vol tranquil·litzar-te, si constantment es vol justificar, si canvia de tema... Si et diu que no t’és infidel i segueixes dubtant, caldrà que valoris si vols seguir en una relació que et fa dubtar i no et fa estar segura, un dels punts claus d’una relació sana és la confiança.
Una relació sana necessita amor, intimitat, confiança, comunicació i individualitat. La teva relació te aquests ingredients?
D’altre banda t’animem a que puguis explicar-li aquests problemes amb el teu psicòleg, ell et coneix millor i et podrà guiar i acompanyar de més a prop.
Una abraçada!
La Laura Centellas