nosequefer
Hola!
Fa 8 mesos que parlo amb un noi, del qual estic enamoradisima,i no se que fer, perque hi ha vegades que ell sembla receptiu i mostra interes amb les seves accions, i d'altres vegades sembla que només em vegi com a una amiga més... Ell es molt paradet i tímid, pero amb mi es més obert i no para de riure.
Que podria fer per a que ell s'adonés de que em mola, o com saber si a ell li agarado o pot passar algo?
Moltes gràcieees!
InterPersonal

Hola Noelia! Aquestes situacions sempre comporten un risc, a vegades algú ens envia senyals clares que li agradem però d'altres vegades aquestes senyals son més confoses i ens fan dubtar. Intenta a través de les teves converses amb ell i de manera indirecta que t'envii senyals més clares. Com? Doncs no ho sé, potser parlant de relacions, podries pregunatr-li si hi ha algú que li agrada en aquests moments, o potser li podries preguntar com li agraden que siguin les noies, ... preguntes obertes que no t'impliquin massa però que et poden donar pistes sobre el que vol o el que desitja. Si no li tens prou confiança i no t'atreveixes sempre pots intentar utilitzar una amiga teva o un amic comú perquè esbrini el que sent ell per tu,... de totes maneres ara t'has de convertir en una investigadora privada per aconseguir saber el que sent ell per tu. Ànims Sherlock Holmes!!! Segur que arribaràs a descobrir el misteri!
Marina Marull www.interpersonal.cat