Ed Social
Vull estudiar el grau superior d’integracio social pero veig comentaris de no podras viure d’aixo costa molt trobar feina etc en canvi altres persones diuen que si te sortides. Necesito saber si aquest grau superior te futur laboral.
Laura Centellas

Bon dia,
En relació a la teva consulta, el CFGS d'Integració Social és una titulació oficial relativament nova, desenvolupada a partir de l'any 2016, entre d'altres raons, per la necessitat del mercat laboral de cobrir els diferents perfils professionals. Tal i com podràs veure a l'estudi del Departament d'Educació i el Consell General de les Cambres de Comerç de l'any 2019, la inserció laboral dels CFGS de la família professional és gairebé del 60%, entre els 6 i 9 mesos posteriors a la finalització dels estudis.
">
També és molt significatiu que aquest Cicle Formatiu sigui i hagi estat dels més demanats a les preinscripcions els darrers 5 anys.
">
Potser enlloc de preguntar-te "quin futur té el CFGS d'Integració Social" no trobes millor preguntar-te "si et veus com a Integradora Social en un futur"??
Per últim, et convidem a veure la ponència dins la  Campanya In-forma't 2021 de la Sra. Herminia Molins, Cap d'Estudis de Cicles Formatius de l'Institut Ferran Tallada de Barcelona, on tracta i explica la situació actual i estudis d'aquest cicle.
XoX5bNdEU&list=PLwsQUIrPwLjJ2wtx66iio-REbcKxsiDxd&index=6&t=1556s">
XoX5bNdEU&list=PLwsQUIrPwLjJ2wtx66iio-REbcKxsiDxd&index=6&t=1556s
Esperem haver-te ajudat! Una abraçada
La Laura Centellas