“crush”
amb el meu crushh tenim amics en comú i es com que vull coneixel millr. ja vam quedar una vegada i em va semblar majisim, però ns com quedar amb ell ja que tenim coses en comú, i almenys ser del seu cercle d’amics o algo. ajudaaa
Laura Centellas

Hola!
Doncs el primer pas per relacionar-te amb algú és que sàpiga que existeixes! Per tant, t'has de fer veure!
Podries intentar entrar a través d’aquests amics que teniu en comú. Hi ha algú d’aquestes persones que compartiu amb la que tinguis més confiança? Li pots demanar per quedar a algun amic en comú i dir-li si vindrà el crush?... Si no vols fer-ho cara a cara, fes-ho a través d'Instagram! Posa alguns likes a les seves publicacions o contesta alguna de les seves històries. I si vols ser més directe... obre un privat!
Una vegada iniciis el contacte, ja valoraràs la seva reacció per saber si ell també té interès en tu o no ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas