No em posa, qué em passa?
Hola, fa 3 mesos he començat a sortir amb el meu primer novio. Jo em masturbo des de fa anys i és íncreible lo ràpid que arribo a l'orgasme quan jo em toco, de fet sempre he pensat que quan tingués novio seria una ninfómana de lo molt que m'agrada sentir aquest plaer. Ara que estic amb ell, no hi ha manera de que quan em toca em posi cachonda o em dongui plaer. Quan ens liem si que noto com allà abaix la cosa es posa calenta i fins i tot mullo les calçetes. Però quan ell posa la mà i tracta de fer-me sentir plaer no ho troba i doncs jo no sento res. Ell ja ha estat amb altres noies abans i sap com fer-ho, de fet jo li he intentat ensenyar com ho faig jo, però no sento res, es com si el meu cos es tanqués. No sé si és perquè estic acostumada a fer-ho jo sola quan ningú em veu i el meu cos inconscientment es reprimeix i es tanca quan hi ha algú davant i per això no sento res o perquè ni jo mateixa sé explicar quina zona de la vagina em dona plaer, ja que quan jo em toco es com que amb la mà frego tota la zona i per això no sé exactament quina és la zona que em dona plaer tot i havent-me autoexplorat. Qué creieu que em passa?
D'altra banda, sóc verge i encara no em follat, i crec que potser quan ho fem ja no serà tan dificil sentir plaer quan em toqui ja que per fi alguna cosa externa a mi m'haurà tocat. Però i si no em poso cachonda?
Laura Centellas

Hola,
Si no t'excites, possiblement no t'ho estaràs passant bé i per tant, t'animaríem a que no tinguessis relacions sexuals amb penetració si no et sents connectada amb el moment.
Potser seria interessant que poguessis conèixer-te per a poder expressar com i de quina manera sents plaer. Mira't amb un mirall la vulva, detecta les diferents zones, explora visualment i després amb el tacte, toca cada zona,. quines són agradables, quines neutres, quines desagradables...
Intenta guiar-lo, i no estiguis centrada en què sents i què deixes de sentir, focalitza't en lo eròtic, i si mentre et toca seguiu liant-vos, fent-vos aquests petons que sí que t'agraden, hi hauria algun canvi?
Si estem molt centrades en sentir l'orgasme, és possible que no aparegui, ja que no ens focalitzarem en el plaer ni en la diversió.
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
">www.helenaangel.com
La Laura Centellas