Indeciso...
Estoy a punto de mandar toda mi vida a la m.. (pareja, familia, casa, trabajo, mascotas....) y empezar desde 0 en otra ciudad bien lejos. el caso es que tengo muchas ganas porque creo seria lo mejor para mi pero a la vez, tengo mucho miedo. No se que hacer, llevo muchos días angustiado, sin dormir, estresado e irritante todo el día… Ayúdenme, no se que hacer :(
Laura Centellas

Hola!
Has intentat parlar amb el teu entorn per explicar-los com et sents? Potser hi ha alguna cosa que ells poden fer? Abans de prendre cap decisió parla amb el teu entorn, exposa el teu malestar, intenteu trobar solucions.
Tot i així nosaltres no et podem dir què has de fer, la decisió és teva i és probable que en algun moment puguis sentir que t'estàs equivocant, però el més important és que la prenguis convençut i per uns motius.
A vegades hem de posar en una balança el que tenim i prendre una decisió sobre si mantenim allò o si ens tirem al buit i provem alguna cosa nova. I fa por, clar que fa por. Però a vegades, tal i com tu dius, és la millor opció.
Pensa-hi tant com necessitis, valora, observa i no prenguis una decisió precipitada.
una abraçada!
La Laura Centellas