no se com m'he de sentir...
Hola, avegades em sento malament, com si la gent del meu costat no m'estimes, com si no signifiques res per als demes i de vegades em sento molt sola encara que estigui al carre amb el amics per que pasa aixó? que he de fer?
Elena Crespi

Hola Anna97!
Això ens pot passar sovint, sentir-nos així pot ser molt normal en algunes èpoques però has de tenir en compte que encara que a tu et sembli que la gent del teu costat no està al teu costat... possiblement sí que ho estan i t'estimen, tot i que tu pensis que no.
Si en algun moment et sents així, busca recolzament dela família, dels amics, explica'ls-hi que estàs passant per una època fluixeta i que necessites que t'animin una mica... i, a més, tu també fes feineta i busca aquelles coses que et facin somriure i que et facin sentir bé.
T'envio una abraçada ben forta!
Elena Crespi i Asensio - www.interpersonal.cat
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres