no m'entenen!!
Hola, sóc la que va escriure un dia la consulta de que no s'havia fet mai cap petó amb un noi i tenia nòvio i no s'aconseguien fer un petó. Doncs bé, els meus pares fa temps que saben de la meva relació secreta amb ell, m'ajuden i em guien. Però, no entenen que jo estic feliç amb ell, i em diuen que no els hi cau bé! Jo he plorat molts cops per ell, però ho he fet per alguna petita enganxada que hem tingut..... res, tot normal. però per ells, no és normal i el meu nòvio els hi cau malament!! Els hi he dit 1000 vegades que s'equivoquen, però no em volen creure. Algun consell per demostrar-los que s'equivoquen? i ja de pas em vindrien bé també alguns consells per enfortir la relació, que és a distància.
moltes gràcies!
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per tornar a utilitzar el consultori!
Qué bé que puguis tenir aquesta confiança amb els teus pares i que et puguin ajudar i guiar en aquesta relació.
Als pares no els agrada veure que la seva filla pateix, potser alguna vegada t’han vist plorar i això no els agrada, de manera que automàticament diuen que no els agrada, intenten protegir-te, i que no et faci mal.
Intenta seure amb ells i preguntar-los què és el que no els agrada d’aquest noi. Escolta les seves pors i valora-les. Potser en alguna cosa esteu d’acord. Aprofita tu per dir quines coses sí t’agraden d’ell, i recorda'ls que són molt importants per tu i que els necessites. Demana'ls també que confiïn en tu i que et deixin equivocar-te.
Pel que demanes de consells per enfortir la relació, podeu buscar coses per fer “junts” malgrat les distàncies, veure una peli o sèrie, jugar a jocs online junts, fer alguna classe online plegats, fer-vos preguntes per conèixer-vos més, fer videotrucades...
Una abraçada! Seguim aquí sempre que ho necessitis.
La Laura Centellas