Timidesa
Bona nit. Resulta que porto anys molt pillada d’un noi amb qui vaig viure uns mesos molt intensos, sense arribar a sortir. Ens vam distanciar i tots aquests ultims anys no ens hem ni vist ni parlat, pero jo he seguit pillada d’ell. Per por no li he arribat a dir mai el que sento, ell a mi tampoc. La cosa es que fa dos mesos em va obrir i estem tornan a parlar. Estic molt emocionada perque portava desitjant aixo d’anys, pero tinc un problema. Hem quedat tres o quatre vegades ja, i abans de quedar em moro de ganes de veure’l i d’explicar-li a la cara mil coses. Pero un cop estic amb ell, tot i que em sento comoda, estic tan nerviosa que m’acabo tancant moltissim i no em surten les paraules. Parlo pero no soc jo al 100%, no em surt el caracter divertit que tinc normalment. Em fa moltissima rabia perque m’imagino estant “suelta” pero un cop a alla se’m fa impossible i arribo a casa frustrada. Ell em segueix parlant i dient de quedar pero tot i aixi se’m queda una sensacio estranya. Ara que tinc l’oportunitat sento que no l’estic aprofitant. Que puc fer?
Laura Centellas

Hola!
El primer es que puguis ser sincera amb tu mateixa i amb ell, pots explicar-li que et posa una mica nerviosa, i que això fa que siguis una mica tancada amb ell, d’altre banda, quan parleu per Whatsapp pots deixar converses “a mitjes” i dir-li que li expliques millor el dia que us veieu, i d’aquesta manera deixes coses per explicar quan estigueu cara a cara.
Es normal que et sentis així quan estas davant una persona que t’atrau. Sigues tu mateica, relaxa-t, deixa’t portat i veuràs que els nervis que sents al començament de mica en mica van afluixant!
Una abraçada!
La Laura Centellas