Problema virginitat
Hola,
Jo sóc verge i he intentat ja dues vegades perdre-la amb dos nois diferents.
Tot anava bè però a l'hora de la penetració no entra o entra i es surt.
Només han sigut dos cops amb un any de diferencia però actualment ja em fa por intentar-ho de nou per no passar per aquest moment d'incomoditat i se que si a més penso això serà més difícil.
No se si tinc algun problema, si es normal pels nervis o qe fer per intentar la pròxima vegada que vagi millor.
Laura Centellas

Hola,
El que t'ha passat és més habitual del que ens imaginem... moltes vegades la causa d'aquesta impossibilitat en la penetració ve donada pels mateixos nervis, perquè la zona està molt tensa i potser poc lubricada, perquè anem massa directes a la penetració, etc.
Moltes vegades quan tenim experiències com aquestes, ens enfrontem a les següents amb por, nervioses per si ens torna a passar, etc. És important que intentis no anticipar que no anirà bé. Primer de tot, tenir confiança en la persona amb la qual estàs tenint relacions sexuals ajudarà molt. La nostra recomanació és anar molt a poc a poc, potser primer millorar el teu autoconeixement i provar d'estimular-te i introduir tu mateixa un dit dins de la teva vagina (fa mal? T'ha costat?), després dos... d'aquesta manera milloraràs el coneixement sobre la teva sexualitat i et donarà més seguretat a l'hora de mantenir relacions sexuals compartides.
Quan el moment arribi, aneu a poc a poc, no directament a la penetració, doneu temps perquè el vostre cos es relaxi, perquè augmenti l'excitació, etc., d'aquesta manera tot hauria de ser més fàcil. Si tot i així, apareix dolor o impossibilitat de penetrar, sempre recomanem una valoració per part de la ginecòloga i fisioterapeuta de sòl pelvià per valorar si tot està correctament.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas