No vull ser com sóc
Hola , Doncs aixo que no vull ser com sóc perque doncs el institut no se perque faig lo que faig, quan algún profesor m’avissa el contestu malament, a clase no treballo,sempree m’han de fer fora de clase i mes cosas ..... pero es que jo no vull ser aixi vull canvia pero no se com fer-ho cada día abans de anar el insti em dic avui si avui no et faran fora de clase pero el arriba el insti segueixu em el mateix cumpurtament i no se perque u faig es que jo de veritat que vull canvia pero no se com fer-ho tot i que si que respecta a altres anys he anat millorant poc a poc pero clar no es suficient i ser que no puc seguir aixi i no vull seguir aixi pero el problema es (com u puc fer?) per no deixar-Me purta i pensa abans de actua, contesta.... i a mes com que tampoc trec bones notes tot i que aquest any he estudiat mes que altres anys he fet clases particulars me intentat aplica pero no m’han surtit be els examens no se perque i aixo de suspendre estudian doncss en fa tenir menys ganes de esfurçar-Me a estudia perque si total acabaré suspanen doncs es com si tot l’esforç no em Servis de res i aixo numes em diu que soc inútil i clar tambe cada día he de sentí comentaris negatius de part dels Meus pares i dels profes i aixo doncs tampoc m’ajuda gaire perque diuen que soc una pasota, una mal educada, que si segueixu aixi no arribare en lloc, que no m’esforçu en millora quan si que m’esforçu o el menys u estic intentan.
I buenu aixo que jo necesitu canvia no vull sentir mes que desepcionu els meus pares , profes no em vull sentir una fracasada i no sé necesito que em digueu alguna manera per no deixar-Me purta tant pensa abans de actúa , i alguna manera per millora les meves notes i per no sentir-Me que soc una fracasada/inutil i sentir-me malament cada cop que sentu algún comentari negatiu de part dels meus pares o profes .
i moltes gracies per fer lo que feu perque ajudeu molt!
Laura Centellas

Hola!!
Gràcies per confiar en nosaltres i explicar-nos aquestes dificultats que et fan sentir incòmode ara mateix.
El primer que et proposarem és que puguis parlar amb els teus pares i els teus professors, explicar-los que no saps per quin motiu et comportes així, però que necessites que t’ajudin a poder actuar d’una manera diferent. Demana’ls perdó per els teus comportaments passats i demana que t’ajudin en els futurs. Explica’ls que aquests comentaris que et fan no t’ajuden i possiblement ells també els intentin canviar.
A vegades els estudis no només és estudiar i estudiar, sovint l’estat emocional també intervé en els resultats acadèmics. Potser ha arribat el moment de poder posar també una mica el focus en aquesta part de tu, en aquesta gestió emocional. Deixa que surti tot aquest malestar, escriu, pinta, dibuixa, fes un diari emocional on puguis expressar tot el que sents! Veuràs que de mica en mica ho vas traient i et vas sentint una mica millor i més tranquil·la.
Si creus que et pot servir d’ajuda, demana als teus pares de poder buscar una professional de la psicologia per poder treballar tots aquests aspectes.
Nosaltres seguim aquí sempre que ho necessitis.
Una abraçada!
La Laura Centellas