MASSA MUSCULAR
estic molt obsesionada amb el meu cos vull que sigui perfecte i vull ser prima pero tenir glutis i abdomen pla, i avegades menyo menys o no esmorzo pero despres veig que el que vull fer es guanyar grasa als glutis i menjo basntant pero despres em sento malament i intento fer exercici tambe, voldria saber com guanyar massa muscular o com ser mes seguura de mi mateixa, no entenc el motiu pero al institu sempre porto roba ample pero a vegades em vull posar un top i no puc o sigui no hi entenc, despres pel carrer si em poso roba ajustada es quan vaig amb les meves amigues i em sento mes segura i no entenc el motiu i m'agradaria portar a classe roba ajustada pero em costa molt
Laura Centellas

Bon dia! Primer de tot, gràcies per consultar i explicar-nos el que et preocupa. El primer consell i més important, és que NO EXISTEIX EL COS PERFECTE! Cada cos és perfecte per a cadascú, ens pot agradar més o menys, però és el cos que ens queda bé a nosaltres. Pensa que neixem amb una consitució que és la que és i està feta a "mida". Totes les parts del nostre cos estàn en armonía, les caderes, les cames, l'esquena, tot està fet perquè quedi bè, pel que canviar alguna cosa de la nostra constitució serà impossible. Per altra banda, si el que vols és guanyar massa muscular, et recomanem que vagis a un professional, ell sabrà quins aliments necessita el teu cos per a conseguir l'objectiu que t'agrada, perquè et farà anàlisi i així ho sabrà. No et creguis res que surt per internet, cada cos és diferent i potser algú ha penjat alguna dieta per muscular que li ha anat bé però no te perquè anar-te bé a tu, aixó ho sabrà un dietista, un nutricionista, etc. Quan acceptis el teu cos tal com és, no li donaràs importància a la roba que portis, perquè et sentiràs segura! Una abraçada!
La Laura Centellas