FARTA
estic farta de que les meus pares m'obliguin a anar amb mascareta i distancia de seguretat sempre que quedo amb el meu novio!
esque no em deixen ni anar a casa seva per el covid covid covid no es de la mateixa bombolla BLABLA i jo crec que el covid es la excusa perque tenen por que em queid embarasada o algo aixi.
Enserio deixeu-me en pau es elmeu novio tenim una relació estable portem 8 mesos. Que puc fer? Parlar amb ells no serveix de res perque no m'entenen. A més em paro a pensar i quan s'acabi el covid dubto q em deixin estar amb ell a soles, ni anar a casa seva perque un dia el meu pare va dir que les noies no van casa dels nois, son els nois que van a casa d eles noies (maxista) a sobre ho diuper tenir-me controlada, Asco em donen asco. Desesperant tot. AJUDA
Laura Centellas

Hola!
Entenem que estas molt enfadada i frustrada, i també entenem que pels pares és complicat entendre que els fills entren a l’adolescència i que poden tenir parella... però és així.
La única manera de gestionar aquest conflicte és parlant-ne. Per tant, és important que tu tinguis paciència i que puguis anar parlant amb ells. Els hi has de demostrar que poden confiar en tu, que ets seriosa i que tens ganes de quedar amb la teva parella sent responsable.
Nosaltres sempre recomanem que sigueu sincers amb els vostres pares, ja que us assegureu que hi hagi més bona comunicació i per tant, més confiança dins la família. I si hi ha més confiança, també és possible que hi hagi més llibertat.
Una abraçada!
La Laura Centellas