.
sempre a clase tots el nois la majoria vaja, es com que es fiquen amb mi i jo no puc defensarme no se que fer, i més es comporten com gilipollas sempre que van en grupet i em dona molta rabia perque dic una cosa que parin o aixi i no em fan cas, despres li diu una noia que te més caracter i llavors es callen pero em dona rabia que puc fer per ser mes forta emocionalment? gracias
Laura Centellas

Hola!
Si ja has provat la tècnica de parlar amb ells i no et funciona, potser és el moment de canviar d’estratègia. Tot i així t’animo que puguis dir-los, mirant-los als ulls i amb un to de veu ferm que deixin de molestar-te, sense cridar i sense faltar al respecte.
Intenta ignorar a la persona/es que et diuen coses. Intenta allunyar-te i actuar com si no haguessis sentit el que t’han dit. A vegades, si actues com si no et molestés, aquesta persona para. Ja que moltes vegades les persones molesten a unes altres només per el fet de rebre una reacció.
Parla’n amb el teu tutor/a o amb l’orientador/a de l’institut, no t’ho quedis per tu i comparteix aquesta situació que t’incomoda i aquest tipus de comentaris. No estàs sola.
Una abraçada!
La Laura Centellas