Merda d'Ask!
Algú es va crear un ask fals i va començar a insultar a amics meus copiant la meva lletra. Hi ha una idiota, que pensa que soc jo per la lletra, i ho va dient per els companys i s'enfaden amb mi. No sé que fer... Jo ho vull arreglar però son molt "cavezotas".... No volen raonar... Algún consell??
InterPersonal

Hola Irene CR! les xarxes socials tenen una part positiva però també una de negativa i a tu t'ha tocat viure aquesta part no tan bona. A veure, el primer que els has de dir als teus amics que creuen que els estàs insultant a través de l'ask, és que s'ha de ser molt tòtil per insultar a algú per l'ask amb el teu nom, vull dir que si volguessis insultar-los realment ja et preocuparies d'amagar bé la teva identitat perquè no et descobrissin, no? Si amb això no es queden tranquils poca cosa més pots fer,... l'amistat es basa en la confiança i si els teus amics no confien amb tu no és gaire bona senyal.
Tingues paciència que tard o d'hora la persona que està parlant per tu a través de l'ask se'n cansarà i tot passarà a ser un mal record, però de moment estigues tranquil·la, ja que tu no has fet res, i ningú pot demostrar que tu en siguis la responsable.
Ànims!
Marina Marull www.interpersonal.cat