Relació
Tinc un nuvi que pateix inseguretat però com no vol parlar del problema no entenc molt bé el que li pasa, si que es veritat que sempre que tenim alguna baralla li donen atacs d'ansietat encara que la baralla sigui una tonteria i sempre per disculpar-se diu que m'estima i que sense mi no seria res, ho veig una mica exagerat però sé que és perquè té un problema i m'agradaria saber una mica més del tema per poder ajudar-lo d'una millor manera i superar aquesta situació junts. Moltissimes gràcies.
Laura Centellas

Hola!
Intenta explicar-li això mateix que ens has dit a nosaltres. Diga-li que el vols ajudar, que vols que tots dos pugueu superar aquesta situació junts.
En un moment en el que estigueu tranquils, demana-li que et parli d’aquesta inseguretat. Intenta descobrir si es un tema d’autoestima, o si es una cosa més relacionada amb la vostra relació, en manca de confinça, gelosia... i d’aquesta manera tindràs una mica més d’informació per poder entendre què és el que passa.
Mostra-li el teu recolzament, recorda-li les seves virtuts, mostra-li la teva confiança cap a ell, escolta’l quan et parli, no el jutgis, sigues pacient, si veus que és una situació en la que està encallat, proposa-li que demani ajuda a una professional de la psicologia.
Una abraçada!
La Laura Centellas