Dubte
Voldria saver-hi més sobre la inseguretat, ara mateix estic amb un noi que ho pateix i hi han moltes coses que no entenc i m'agradaria estar informada del tema per fer-ho tot bé i més fàcil per als dos. Gràcies.
Laura Centellas

Què bé que et preocupis per aquesta relació, i a la vegada ves amb compte, ja que has de saber que la seva inseguretat no és responsabilitat teva.
No sabem quina es la font d’aquesta inseguretat, és un tema d’autoestima? És un tema de confiança en la parella? El primer que cal que sàpigues per poder entendre la seva inseguretat és conèixer d’on ve. Depenent de quin tipus d’inseguretat tingui el podràs acompanyar d’una manera o un altre. Parla amb ell i descobreix quines coses son les que li generen aquesta inseguretat. Escolta’l, estigues al seu costat i ofereix-li que et pugui demanar el que necessiti.
A vegades és més important escoltar i estar que fer quelcom.
Una abraçada
La Laura Centellas