necessito informació
crec que necesito ajuda profesional pero no tinc el suport dels meus pares i no tinc els diners per pagar-me un psicòleg, hi ha algun tipus de psicòleg gratuït a la zona de tgn?
Laura Centellas

Hola!
Pots anar per la sanitat pública. No sabem l’edat que tens, però si tens més de 14 anys, pots demanar hora amb el teu metge de capçalera i explicar-li el que et passa, ell et podrà derivar al servei de psicologia. Si ets menor de 14, caldrà que demanis als pares que et portin al pediatra i allà explicar-li que et passa.
Cal que tinguis en compte que si ets menor d’edat necessites el consentiment dels teus pares per rebre tractament psicològic. Potser si el teu metge o pediatre veuen la necessitat de començar un procés terapèutic poden ajudar-te a parlar-ho amb la teva família.
També pots demanar ajuda a l’orientadora del teu institut, o buscar a algun altre familiar avis, tiets... amb el que tinguis confiança i intentar entre tots dos parlar amb els teus pares i trobr solucions.
Una abraçada
La Laura Centellas