Em sento buida per dins
Hola... com fa unes setmanes que em sento buida per dins, que no sóc jo mateixa, simplement perquè una de les meves millors amigues viu a un altre poble i no te bon wifi. L'altra s'ha fet un nòvio, i bàsicament em pasat de quedar 3 O 4 cops semanals a 1, 2 si hi ha sort, i al quedar només està pendent de que si la respon O no o si por quedar amb ell el día següent i jo em quedo sense poder alliberar-me.
Bueno, només puc ser jo mateix amb elles dos, pq sóc realment molt tímida, reservada, si jo em mostro com sóc amb algú es pot sentir especial, sóc així per por a que em facin mal, una persona al coneixem pot dir que sóc molt sosa i tal, però si li agafo confi sóc una persona totalment diferent, fins i tot la veu em canvie.
Sorry pel rollo jeje, total que la que té nòvio molts cops no em mire els missatges O no el respon durant hores pq està amb ell, jo sempre estic per ella, però ella no per mi. Això, entre que no em puc deslliurar, el Crush que no em fa cas i l'insti, porto molt estrés a sobre, encara ns com no m'ha agafat algo, ja que estic 24/7 movent la cama, tenint mals de cap sobtats, petant els dits de les mans, o la simple necessitat de fer algo amb les mans.
Sorry per tot als parrafada, m'he deslliurat bastant, dit tot això:
-em podríeu donar consells per baixar el nivell d'estrès? pq penso que això no pot ser bo pel meu cos.
-com li puc dir les meves amigues com em sento i tot el que Porto a sobre?
Gràcies per tot i per tindre aquest servei, es realment molt útil...
Laura Centellas

Hola
Gràcies a tu per la consulta i per les teves paraules d’ànim.
Consells per baixar l’estrès, doncs et diríem que intentis buscar coses/activitats que et distreguin, llegeix, fes esport, assegura’t que dorms les hores necessàries, busca activitats per relaxar-te (tipus escoltar música, fer mindfulness, practicar la meditació, fer ioga...), i si tot això no funciona caldrà que vagis al teu pediatra i li puguis comentar tot aquest malestar.
Pel que fa al tema de les amigues hauràs de buscar un moment en el que estigueu juntes, còmodes i tranquil·les, i poder-los expressar el que sents, poder parlar de les emocions, de com et sents ara mateix, i també els pots dir què esperes d’elles, o que t’agradaria que fessin. Si no expliquem als altres com estem i què necessitem, no ho poden saber del cert. Pots utilitzar frases com: “noies m’agradaria comentar-vos una cosa...”, “hi ha una cosa que em preocupa i voldria parlar-ho amb vosaltres...”
Molts ànims.
Una abraçada!
La Laura Centellas