orientació sexuAaAl
holaa:)
només volia saber si em podríeu ajudar o donar consells per sortir de l’armari amb els meus pares i família. Des-de fa temps m’he donat conte que magraden les noies, encara no estic molt segura de si soc bisexual o lesbi, però de moment em considero bisexual/ pansexual. Ja ho saben la majoria de companys de la meva escola, les meves amigues i la meva germana però també m’agradaria poder dir-lis als meus pares, encara que crec que sospiten algo. El que pasa es que el meu pare si pot ser una mica homofobic i em fa por el que em pugui dir o reaccionar, l’únic que vull es sentir-me còmoda sense ocultar res sobre mi i sentir-me lo millor posible amb mi mateixa :))
Ja he rebut alguns comentaris pel carrer de personas grans criticanme o dientme coses nomes per portar una bandera pintada, encara i tot que tinc només 12 anys, i sem fa difícil pensar que algun dia em passi algo només per ser com soc. Estic 100% segura del que m’agrada i se que no tinc que amagarme mai però per això necesito la vostra ajuda siusplau, m’ajudarieu molt i em solucionarieu un problema que ja tinc des-de fa bastant de temps
Moltes gràcies per la vostre atenció :>
i també gràcies per fer que tantes persones es puguin sentir millor gràcies a vosaltres
gràcies <3 (es el segon cop que publico això pk l’altre com sem va olvidar de posar el meu correu perdo kfkdkf)
bai:)
Laura Centellas

Hola,
Moltes gràcies per la teva confiança.
Tu coneixes la teva família, les dinàmiques i reaccions que poden tenir davant d'aquesta informació. Per tant, pensa tu com et sentiràs més còmode i quina creus que és la millor opció.
Potser, el més important és que el moment que triïs per dir-ho, sigui un moment on no hi hagi presses, on pugueu estar tranquil·lament parlant, etc.
Un cop ho comuniquis, pots deixar que et preguntin si tenen algun dubte, si volen comentar alguna cosa, etc. Segurament els agradarà que tinguis confiança en ells per explicar-los quelcom important per a tu, que et vegin feliç i lliure d'estimar a qui tu sentis estimar.
Recorda també que hi ha associacions per a famílies que els poden ser d'utilitat si tenen dubtes, volen més informació, etc.:
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
">www.helenaangel.com
La Laura Centellas