No sentó res
Us agreixo molt la vostra ayuda .Fa unes semanes que no sentó res i no se identificar les meves emocions, tampoc puc plorar per molt que en tingui ganes no sé qué en pasa algún consell?
Laura Centellas

Hola!
Pot ser que estiguis vivint una temporada complicada i és necessari que acceptis que això és normal.
A vegades, el nostre cos no pot gestionar totes les emocions i decideix bloquejar-les, de manera que tenim la sensació que no sentim res. Per posar remei a això, cal que puguis combinar estones d’introspecció (estar sola amb tu mateixa, deixar anar les emocions, escoltar què et passa...) amb estones d’extroversió o plaer (estar amb altres persones, fer activitats agradables per tu, exercici físic...)
També és important que busquis algú de confiança amb qui puguis parlar.
Et recomanem que escoltis al teu cos, intenta buscar sensacions al teu cos, petites pistes que t’ajudin a posar nom al que et passa. Per exemple, si sents que tens un nus a la gola, no el deixis allà, escolta’l, intenta conèixer que el fa estar allà. Possiblement sigui tristesa.
Nosaltres seguim aquí,
Una abraçada!
La Laura Centellas