:(
hoLaA
se que puc ser una mica petita però la veritat crec que cada cop estic pitxor, em paso plorant tota la nit i tinc l’autoestima molt baixa però no crec que tingui depressió. Estic tenint problemes amb alguns estudis i els meus pares l’únic que fan es renyarme i cridarme, això em fa sentir encara potjor :(
algú m’ajuda siusplau??
gràcies <3
Laura Centellas

:) Hola!!
Comentes que tens 12 anys...ets molt joveneta com per sentir-te tan malament amb tu mateixa!
Tu ja ho dius...tot té relació amb tenir una baixa autoestima i no acceptar-te tal com ets. És important que et cuidis, et respectis i t’estimis tal com ets, acceptant que ningú és perfecte i tothom té els seus defectes com persones que som. Parla amb els teus pares...T’estimen i et voldran ajudar i que estigues bé, sana i feliç. T’entendran seguríssim, per molt que tinguis la por que no ho faran. Confia en ells, són els que millor et poden ajudar!
Si els dius que no t’ajuda que et renyin ni et cridin tan, potser s’adonen que t’afecta i que necessites que estiguin al teu costat.  CUIDA’T I RESPECTA’T!!
Una forta abraçada bonica  :)
La Laura Centellas