red socialsss ajuda:c
Bon dia,
vaig coneixer un noi per un joc que la veritat m’agrada molt llavors van començar a sortir, pero clar com ell viu a Chile no ens podem veure. La cosa es que ell farà 16 a l’agost i no se molt bé si continuar la relació que tenim, pk ell ja començaria a tindré la edad de interessarse per les novies de la seva ciutat, el sexe, etc.. però ell diu k no. Ja portem casi 4 mesos sortint i no se si dir-li algo o seguir en devant, perquè a sobre no estic pasant una bona etapa de la vida i ell es el que mes m’ha ajudat fins ara i AAAA no se quee feeer. Si el deixo es trencaria per dins ja que li han fet molts cops i no vull fer-li mal, algú m’ajuda siusplau?? :(
Laura Centellas

Hola!
Primer de tot, cal que tinguis clar que no hi ha una edat concreta per començar aquestes conductes, pot començar ara amb 15, amb 16 o als 18. Si ell et diu que no, hi has de confiar.
Mantenir una relació a distància no és fàcil, i aquests pensaments i dubtes que tens són molt freqüents en persones que mantenen una relació d'aquest tipus.
Cal que confiïs en ell, que us expliqueu aquestes pors que et sorgeixen, i si no estàs mes tranquil·la, serà el moment de prendre una decisió, no creus? Una relació ens ha de fer senitr bé, ens ha de produir benestar, i si en algun moment ens produeix més malestar que benestar és el moment de replantejar-se la relació.
No podem estar amb algú perquè ens faci pena deixar-lo, no seria just per cap dels dos. Valora els pros i contres, analitza bé el que sents i parleu-ne.
Nosaltres no et podem dir què has de fer, però escolta el teu cor, sigues sincera amb tu mateixa i valora si vols seguir amb ell o bé deixar-ho.
Una abraçada!
La Laura Centellas