no se si sóc massa...
Hola, el problema q tinc es q sóc molt sexual, m' encanta tocarme i ho faig molt ( 3 vegades al día de promig) es normal?
Laura Centellas

Hola,
Que la curiositat per la sexualitat augmenti a l'adolescència és completament habitual i amb això la masturbació.
El que és important és que la masturbació o la sexualitat no et generin un malestar o estiguin impedint que segueixis amb la teva vida amb normalitat. A vegades, la masturbació de forma compulsiva o sense poder posar-hi fre, amaga a darrere malestar o ansietat que són canalitzades d'aquesta manera. Per tant, la pregunta seria, si a tu et genera malestar, si ho estàs fent perquè no et sent bé, si aquesta conducta impedeix que segueixis amb la teva vida, etc.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas