no em concentro online
Hola, Ja em costa prou concentra-me i des de que les classes son online, els meus companys de pis que son molt amics doncs a ratos es queden al menjador i parlen com si res... i m'interfereix amb les classes i m'estàn cansan. Jo estic al pis mes que res perque per algo el pago (que aquest any no ha servit de molt) i alguns dies faig coses per aqui, sino doncs marxaria... Jo ja poso el volum fort sense auriculars per a que es donin compte, també tanco la porta i no aïlla res (i es bastant agobiant perque la habitació és petita i poc luminosa) i també saben que tinc classe al mati, pero ni cas i em cansen. A part no ens caiem bé i no vull dir-lis quatre coses perque son capaços de replicar que jo faig el mateix portant a la meva novia, i la porto molt de tan en quant i no fem soroll.
Que puc ferr? gracies!!
Laura Centellas

Hola!
El consell que et podem donar és que intenteu fer una reunió de pis i pugueu parlar-ne i poder posar unes normes clares per tothom.  Si pacteu que no pot entrar ningú del pis, ho haureu de respectar, si pacteu que als matins una mica de silenci ho haureu de respectar... al final un pis necessita unes normes de convivència, i el millor es que pugueu seure i parar-ne, poder pactar-les entre tots.
Si tot i així segueixen a la seva, pots avisar-los quan estiguin fent massa soroll i tu necessitis silenci, sortir un moment allà on estiguin i dir-los alguna cosa, ben dita i amb respecte. Simplement un: “ei, podeu baixar una mica el volum que estic en una classe” o algo així.
I si tot i així no hi ha manera, caldrà que et plantegis si el preu que estàs pagant compensa aquest tipus de companys o si seria millor buscar algun altre pis.
Molt ànims
Una abraçada
La Laura Centellas