Pillada d'un pavo
Hola, porto pillada d'un pavo que va al meu insti des de fa 1 any i 4 mesos. Al principi ere un simple shipeo amb les amigues però a partir del juliol estiu 2020, tot ha canviat, abans només era el típic riure tonto, a partir d'aquell moment tinc papallones, no em puc moure davant seu, ni dir una simple paraula, però apart de tot això al veure'l es com si tot desaparegués i només estigués ell allà i totes les meves preocupacions desaparèixen. Cada vegada penso més amb ell i somio més amb ell i quan això pasa estic de bon humor. Si que el shipejen amb algú, algo de dintre meu surt i segons la meva millor amiga faig una gran mirada assassina.
Dit tot això m'agradaria que em diguessiu alguna manera de apropar-mi, i alguna tècnica per reduir els nervis.
Espero la vostra ajuda i resposta.
Gràcies per adelantat
Laura Centellas

Hola
Pel que expliques, sembla que aquesta persona t'atrau.
Hauras de deixar les papallones i la vergonya a un costat i actuar amb naturalitat. La naturalitat es la millor tècnica, sense pensar en què faràs, què diràs, com et comportaràs, simplement, deixa fluir. Sigues tu mateixa, apropa’t a ell i parla dels temes que et vinguin en el moment, sense planejar res concret. Respira i confia.
Per reduir els nervis pots intentar fer respiracions abans d’apropar-te a ell, confiar en que sortirà bé, somriure  i caminar cap a ell. Si fer el pas a la realitat et costa, pots començar a conversar per xarxes socials, i provar a veure com reacciona a les teves interaccions.
Una forta abraçada!
La Laura Centellas