Masturbació femenina
Hola,
Sóc una noia i m'agradaria masturbarme per primer cop, però la veritat és que no en tinc no idea de com fer-ho, ns que fer.
Espero que em pogueu donar consells, gràcies.
Laura Centellas

Hola!,
És fantàstic que vulguis conèixer el teu cos i la teva sexualitat! Pensa que ningú neix ensenyada, per tant, no et pressionis i descobreix des de la curiositat el teu cos, què t'agrada, què t'excita, com reacciona el teu cos a l'estimulació que li dónes, etc.
La nostra recomanació seria que no dirigissis únicament tota l'estimulació als genitals, no oblidis que tenim tot un cos que pot ser estimulat i que ens pot oferir sensacions molt plaents. Seria ideal que agafessis també un mirall i observessis els teus genitals, familiaritza't amb ells i localitza cada una de les seves parts. Pots començar per jugar a acaronar el clítoris i els seus voltants.
Recorda també que el gran òrgan sexual és el nostre cervell, per tant, tan important és l'estimulació que et dónes com en allò que estàs pensant mentre et masturbes. Utilitza pensaments que ajudin a potenciar la teva excitació i el teu plaer!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas