crec que aixo no es normal
hola bona nit
m'agradaria agrair-vos tot el ho que feu per nosaltres i els vostres consells
el meu "problema" no se si dir-ho aixins es que, m'enamoro de nois grans vull dir 12 o 8 anys mes grans que jo , sento una gran admiració a els nois mes joves , tinc en espacial a una persona que estic totalment admirada de ell , es un professor i sempre en fixo que ell sempre em tria i a vegades el pillo que m'està mirant no se si es per el simple fet de que es un professor es nou/ practicant , es molt maco i crec que m'estic pillan't
ns si dir-li algo
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per escriure’ns al consultori.
No ets la primera persona que se sent atreta per un professor. De fet és força habitual que ens enlluernem i sentim molta admiració. Sovint el que sol passar és que barregem els sentiments d'admiració i d'enamorament i fins i tot els podem arribar a confondre.
Tot i així, les relacions entre professors i alumnes estan prohibides, perquè hi ha una diferència de poder important. A més esteu en moments vitals diferents, no creus?
Des del consultori us recordem que, en edat adolescent, qualsevol relació que impliqui més de 5 anys de diferència és un abús.
Així que, potser hauràs de començar a passar pàgina...
Una abraçada!
La Laura Centellas