Que opines
Hola, fa dies que hi penso en un tema. Últimament em sento sola. Sempre tinc al meu cap una rallada. La “meva millor amiga” des de fa molts anys, crec que m’utilitza com a segon plat. Sempre hi ha algú més i quan l’altre persona no li fa cas ve a mi. Sempre em treu les idees i és com si m’estigués robant la meva pròpia identitat. Ultimament m’està deixant de costat perquè hi ha un altre. Però es que ella em deia: aquesta em cau fatal i ara va amb ella. A vegades quan vaig amb ella i algú, no em parla però si estem soles si. Però de veritat que és capaç d’anar davant meu i ni m’espera. Anteriorment vaig trobar altres persones, però ella sempre està allà enmig i obviament no li puc dir res. Sempre vol saber-ho tot, quan estic parlant amb algú, apareix ella preguntant de que parlem o que pasa. Tampoc vull dir-li res perquè segur que discutiria amb mi i no tinc ganes. A més anem a la mateixa classe i ni a la classe em parla, només em parla per preguntarme quina nota he tret a l’examen i com es fa ns q. També sóc jo la que sempre li obra al whats. Que puc fer arriba un punt que no sé perquè malgasto les meves llàgrimes per ella, la història és molt llarga i encara que ho digui, ningú em farà cas, ja que això els altres no ho veuen.
Laura Centellas

Hola!
El primer que has de redefinir és aquesta idea de "millor amiga". De fet, és un concepte molt tòxic que considera que només hi ha una persona que és capaç d'aportar-te tot el que et podria aportar una "amistat" i això... és molt complicat!
D’altra banda potser és important que puguis seure amb aquesta amiga i explicar-li com et sents. Quines coses de la relació no t’agraden... no trobes? i si això ho veus impossible o ella no respon com desitges caldrà que et plantegis la vostra amistat. A vegades hem d'aprendre a tancar les històries que tenim amb algunes persones... encara que ens faci mal...
Una amistat ha de ser recíproca,  és a dir, que l'atenció, l'interès i les cures han de ser per part de les dues persones... i tenim la sensació que ets l'única que està preocupada i interessada en la relació, pot ser?
Si no mostra interès per saber de tu, si no et segueix les converses o no proposa temes, si no t'escriu per explicar-te com està o per demanar-te com estàs tu... potser l'amistat no és tan forta com et vol fer creure, no?
És important que et centris en conèixer més gent, en interessar-te per les altres persones i en ampliar el teu cercle de coneguts. D'aquesta manera aniràs veient amb quines persones hi pots quedar fora de l'Institut, amb quines hi tens bona relació per fer treballs, amb quines et sents còmode per tenir converses íntimes...
Una abraçada
La Laura Centellas